skip to Main Content

Ejer- og leder netværksmøde december 2022

07dec16:0018:00Ejer- og leder netværksmøde december 2022

Arrangements-detaljer

Medlemmerne af netværket har som regel nogle års erfaring som leder og har mellem 5-20 medarbejdere i deres virksomhed.

Til hvert møde har vi emner, som kan være alt fra, hvad rollen som leder indebærer til udfordringer, som lederen står med såsom forretningsudvikling, projektstyring og økonomistyring. Vi deler viden og erfaring, og derfor har medlemmerne af netværket mulighed for at lave et oplæg og lægge det ud til en diskussion. Vi inviterer også eksperter udefra for at blive klogere på fx ledelsesværktøjer. Møderne er selvfølgelig fortrolige.

Fordele ved at deltage i netværket:

  • Du får mulighed for at reflektere over din virkemidler som leder og arbejde med motivation og opbygning af teams i din organisation.
  • Sparring med de andre medlemmer i netværket
  • Du kan stå stærkere med nutidens udfordringer og udvikling: globalisering, CSR, bæredygtighed, interkulturel kommunikation osv.
  • Mulighed for at høre andres nyttige viden og erfaringer

Du kan læse mere om at være leder her

Mødefrekvens: ca. hver 6. uge kl. 16.00 – 18.00. Møderne afholdes ofte hos et af medlemmerne, som så kommer med en præsentation af den virksomhed, han/hun er leder i og som passer med mødets tema.

Dagsorden til mødet den 7. december

Onsdag den 7. december lægger Tommy og 2doIT hus til vores ejerledermøde.

Da der er begrænset plads, må I meget gerne lige melde tilbage om I kommer eller ej, så vi ved om vi skal gøre ekstra plads.

Sidste møde besøgte vi Hanne og Strandhotellet. Det var super interessant og vi fik dykket ned i nogle af de rekrutteringsproblemer I hver især sidder med. Rekruttering er et emne vi kunne drøfte hver eneste gang, og nok kommer til at tale om igen, men næste møde vender vi tilbage til at tale om Teams, da vi er nået til trin 5 ud af 6 i skabelsen af effektive medarbejderteams.

Vi skal nemlig tale Gensidig Ansvarlighed og Forpligtelse. Eller, sagt helt kort, kan jeres medarbejdere stole på hinanden? Og yder de lige meget?

Dagsordenen ser ud som følgende

  1. Korte nyheder fra Erhvervsrådet
  2. Kort bordet rundt
  3. Oplæg v. Tommy om 2doIT
  4. Teams – Gensidig ansvarlighed og forpligtelse
  5. Diverse

Jeg glæder mig til at se jer og husk lige at find mødeindkaldelsen i jeres kalender og se om I er tilmeldt eller send en mail til mig, om I kommer eller ej. 😊

Hvis I har noget til diverse, så er I mere end velkommen til at sige det til mig, enten på dagen eller via mail dahi@kalundborgerhverv.dk

Tid

(Onsdag) 16:00 - 18:00

Sted

Kalundborgegnens Erhvervsråd

Bredgade 44,1 4400 Kalundborg

Back To Top
Søg