skip to Main Content

februar, 2022

24feb08:3010:30Netværket for Minivirksomheder og Iværksættere 2022

Arrangements-detaljer

Netværket for Minivirksomheder og Iværksættere

Netværket er primært for dig, der er iværksætter og eller har en mindre virksomhed med få ansatte.

Deltagerne kommer fra alle brancher. Nogle har drevet virksomhed i 20 år, andre har lige fået CVR nummer, men fælles for dem alle er, at de ofte er alene om alle de forskellige roller en virksomhed har behov for, fra kommunikation til budgetlægning.

For fx en iværksætter giver det altid anledning til at udveksle erfaringer om alt fra regnskabsprogrammer, tilstedeværelse på de sociale medier, salg via webshops, valg af momsperioder og alt muligt andet.

Fordele ved at være medlem af netværket:

  • Sparring med de andre medlemmer, iværksættere og andre minivirksomheder, i netværket
  • Du får mulighed for at dele viden og erfaringer med andre, der har stået i din situation
  • Du bliver en del af et af Erhvervsrådets største netværk
  • Du lærer at udvikle dig ved at udnytte de ressourcer, du har i forvejen
  • Du får redskaber til at udarbejde en strategi for din kommunikation “med omverdenen”
  • Du lærer at være relevant og synlig over for dine nuværende og potentielle kunder
  • Du får en “kollegagruppe”, som kender til de samme udfordringer, du selv har

Med en iværksætter menes en person, som har etableret en virksomhed inden for de sidste tre år. Du behøver altså ikke at have opfundet noget nyt for at være iværksætter.

Du kan finde mange svar om start af virksomhed på Virksomhedsguiden, men du er også meget velkommen til at kontakte Erhvervsrådet, så hjælper vi dig i gang.

Til det kommende møde, torsdag den 24. februar, kl. 08.30-10.30, skal vi tale om opgavestyring og prioritering

I kender sikkert til følelsen af at have virkelig mange bolde i luften, men ikke det store overblik over hvilke bolde der er vigtigst at gribe.
På mødet skal vi kigge på nogle simple modeller og metoder, man kan bruge til at skabe overblik og prioritere, hvor man starter. Samtidig skal vi sparre med hinanden om, hvilke metoder vi hver især bruger, som vi føler giver bedst værdi.

Dagsorden:

  • Kort information fra Erhvervsrådet
  • Bordet rundt
  • Opgavestyring
    • Overblik over opgaver
  • Prioritering
    • Prioritering af opgaver
  • Diverse

Hvis I har punkter til Diverse, så sig endelig til nu eller på dagen.

Tid

(Torsdag) 08:30 - 10:30

Sted

Kalundborgegnens Erhvervsråd

Bredgade 44,1 4400 Kalundborg

Back To Top
Søg
X
X