Medlemmerne af netværket har som regel nogle års erfaring som leder og har mellem 5-20 medarbejdere i deres virksomhed.
Til hvert møde har vi emner, som kan være alt fra, hvad rollen som leder indebærer til udfordringer, som lederen står med såsom forretningsudvikling, projektstyring og økonomistyring. Vi deler viden og erfaring, og derfor har medlemmerne af netværket mulighed for at lave et oplæg og lægge det ud til en diskussion. Vi inviterer også eksperter udefra for at blive klogere på fx ledelsesværktøjer. Møderne er selvfølgelig fortrolige.
Fordele ved at deltage i netværket:
- Du får mulighed for at reflektere over din virkemidler som leder og arbejde med motivation og opbygning af teams i din organisation.
- Sparring med de andre medlemmer i netværket
- Du kan stå stærkere med nutidens udfordringer og udvikling: globalisering, CSR, bæredygtighed, interkulturel kommunikation osv.
- Mulighed for at høre andres nyttige viden og erfaringer
Du kan læse mere om at være leder her
Mødefrekvens: ca. hver 6. uge kl. 16.00 – 18.00. Møderne afholdes ofte hos et af medlemmerne, som så kommer med en præsentation af den virksomhed, han/hun er leder i og som passer med mødets tema.