skip to Main Content

At arbejde hjemmefra kan være en uvant oplevelse for mange. Man er væk fra sin arbejdsplads, sine kunder og kollegaer.

Det kan dog være en udmærket undskyldning for at få taget et grundigt kig på ens virksomheds arbejdsgange, kundegrupper, produktportefølje osv.

Følg med her på siden eller følg os på sociale medier og bliv inspireret til at arbejde aktivt med din virksomhed.

Har du spørgsmål til et af værktøjerne, øvelserne eller lignende, så tøv ikke med at kontakte os! Vi er her, for at hjælpe dig.

Værktøjer til at forbedre likviditeten i din virksomhed

Likviditet er et udtryk for, hvor stor en sum penge din virksomhed på et givent tidspunkt har adgang til at disponere over på kort sigt, eller med andre ord; hvor…

Få styr på firmabilen

En bil med alt, hvad der kan blive behov for, kan øge effektiviteten med op til 20% En kort anekdote fra 2008, hvor den økonomiske krise ramte hele verden. Her…

Har du styr på hjælpepakkerne? Find hjælp her

Regeringen har sammensat mange forskellige hjælpepakker, grundet COVID-19 krisen. Men at finde rundt i dem alle, kan være en prøvelse i sig selv. Det er ikke alle, der har sin…

Eisenhowermodellen

Det første værktøj vi vil dele med jer, er Eisenhowermodellen Det er en relativt simpel model, som kan hjælpe jer med at skabe overblik over de forskellige opgaver I har…

Oplever du økonomiske konsekvenser pga. COVID-19?

Coronavirus har lukket store dele af Danmark ned. Måske oplever du, at COVID-19 allerede har økonomiske konsekvenser for dig og din virksomhed? Early Warning tilbyder rådgivning og sparring om, hvordan…

Når stormen raser, bygger nogen læhegn, mens andre bygger vindmøller

Når Corona virussen raser og aktiviteten i virksomheden er dalende, hvad er så vigtigt at tage sig til? Følg selvfølgelig med i de ordninger, der bliver introduceret fra regeringens side…

Kundeundersøgelser

For at vide hvad man skal sælge, skal man vide hvem man sælger til I sidste værktøjsindlæg, fik I et værktøj til at skabe overblik over jeres produktportefølje. Det gav…

Persona – forstå din kunde i dybden

Personaer – et værktøj, der hjælper dig til at forstå din kunde i dybden Et af de bedste værktøjer, når det kommer til kundeforståelse, er personaen. Vi bruger det tit…

Back To Top
×Luk søg
Søg
X